holla ..holla .. tenkiu for coming at my blog ..

Tuesday 25 October 2011

ιмιƨƨʏσʋ αℓαиɢ

                                                 bie tengok muke bby ni ..mcm nie lha muke kou kiss aku
                                                          cumell kan sygss

bie imissyou .. lame kite ta jumpe kann .. kou selalu bz .. aku ta tao ape yg bz sngad-2 tuhh kann ..
hmm ta pe lhaa ... bile aku tanye ape yang bz nyee ... kou mesti cakap 'adela keje lelaki ' ape susah sangt nak bagitao aku .. grr.. ==! aku rinduu kou sngt-2 lha syggss .. walaupon aku marah mne kat kou ,,tpi aku asyik teringt kou .. rindu dengan kiss yg selalu bagi kat aku tuu .. hmm lame kenn aku ta kene kiss  .. dulu selalu kou kate .. ' nak kiss pipi dea yg tembam ni .. bia owng kiss sampaii lebamm ..' aku rindu semue tu b .. aku rindu sngt ..

lame kou ta ckp mcm tuhh kat aku .. kou suke sngt kiss aku .. tapi aku ta suke kiss kou kann b .. nnti kou merajukk ..kou katte aku ta sygg kou kenn ? bukan ta sygg .. tapi ta best kiss kou .. ta tembamm .. :D haahah .. aku rinduu gengaman tangan kou lha syg ..  bile kou gengam tangn aku ..mesti kou ckp .. cyg jngn tinggl b ye .. n belajar leklokk .. nnti b bgi hadiahh speciall .. hmm sekarangg tak de dha kate-2 tuhh .. hmm .. seriezz aku kate .. aku rinduu kouu .. bile aku nak jmpe kou .. byk alasan kouu ..ken ? ken ? kou tao ta aku sakedd hatii wooo

No comments:

Post a Comment