holla ..holla .. tenkiu for coming at my blog ..

Thursday 27 October 2011

cinta ku dipermainkan -apit

tidak kah engkau tahu sayangg
betapa ku sayangg padamu
kerna kau insan yangg ku cintaa
untuk selama-lamanya

tapi disebaliknya apa
yang kau berikan padaku 
kasih dan sayangg ku tiada
pilunya hatiku
kini kau berubah
kau tak seperti dulu
mengapa sayangg mengapa
kau jadi begini
kini ak menyesal mencintaimu
kerna cintaku dipermainkan
secukup-cukupnya

hampalah diriku
dalam percintaan
kau membuat ku tidak mahu mahu bercinta lagi sayangg
mengapa engkau permainkan
cinta yangg sudah kita bina
kini kalau tak sayangg lagi
berterus terang padaku
jangan engkau menyeksaku
tak sanggup aku menanggung
dugaan cinta yangg kau beri
terhadap diriku
sakitnya hatiku
sampainya hatimu
kau tidak melayan diriku
seperti dahulu
cuba kau rasa kan lah apa yangg ku rasa
kini pasti kau juga akan
menyesali cintaku ini

kini air mata pun mula mengalir
engkau maseh belum berubah-rubah
engkau tetap sama
kini aku meminta maaf
kerna hatiku telah tertutup
untuk dirimu oh sayangg

lepaskan aku
bebaskan aku
pergilah sayangg
jangan kembali lagii

                
                                 khas untuk lelaki yangg telah saked kan hati aku
for u bie amirul hafis :'D

No comments:

Post a Comment