holla ..holla .. tenkiu for coming at my blog ..

Wednesday 26 October 2011

ακʋ яαƨα κɛнιℓαиɢαи καмʋ

wehh .. aku sedihh sangad doe ..kou tao sebab ape bie .. sebab kou berubahh ... aku rasa aku kehialangan kou ... makin lame kita makin berjauhan .. wehh aku sedihh kou tao ta ... aku tak nak kehilangan kou .. bile aku tanye kou .. 'kou syg aku ta ' .. mesti kou kate sygg .. tapi kenape setiap kali text kou buad aku rase kou ta sygg aku ..


kou tao ta setiap kali aku update blogg ni .. aku mesti nangiss tao . tiap kali text .. macam nak ta nak je kan text .. msj punn due tige ketull je .. kou tao ta .. aku terase sangd .. macam-2 alasan kou .. ngantuk lha penat lha ..ape lhaaa .. kou ta pk aku ke .. kou ta pk aku nntok .. kou ta pk ku penat .. kou ta pk ke aku rindu kou ..ha ?? kou ta pk semue tu kenn ?


dha lha msj malam je .. dari dulu agi .. dai first kapel lagii .. ta msj siang pun kann .. hmm mmng lha mule-2 aku terase tpii lame-2 aku pham kodd ..mb kou bz kenn .. siked-2 aku bulehjh lha tahann .. tapi kou sekarang dha lebehh ..kou paham taa .. kenape kou dha berubahh ..!!!! kenape .. ?? kenapee ... kou tao ta aku jeles tengok mmber-2 aku yg ade kapel .. depe heppy je kou taw ta... kite niii .. takk!!!! kalo mmber aku tnye hubugn aku nan kou .. aku just senyum and ckp ok je .. tpi hakikat nyee .. ? depe ta taoo betape derite nye akuu ..


hmm tape lha ..mmng nasib aku dapat kou .. cubaan kodd .. sbar je kann .. nnti mb ade hikmah nye kann .. byee

No comments:

Post a Comment